Propuesta de Mejora de la Calidad del Servicio de un Call Center Mediante la Aplicación de la Metodología DMAIC

Almendra Bejarano, Lucy Aragón

Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoContribución a la conferenciarevisión exhaustiva

1 Cita (Scopus)

Resumen

In this study, we analyze the performance of a call center under scenarios of increments in demand. We propose changes to critical processes using quality concepts and the DMAIC methodology to increase the quality of customer service.

Título traducido de la contribuciónProposal to improve the quality of service of a call center through the application of the DMAIC methodology
Idioma originalEspañol
Título de la publicación alojada20th LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education Caribbean Conference for Engineering and Technology
Subtítulo de la publicación alojada"Education, Research and Leadership in Post-Pandemic Engineering: Resilient Inclusive and Sustainable Actions", LACCEI 2022
EditoresMaria M. Larrondo Petrie, Jose Texier, Andrea Pena, Jose Angel Sanchez Viloria
EditorialLatin American and Caribbean Consortium of Engineering Institutions
ISBN (versión digital)9786289520705
DOI
EstadoPublicada - 2022
Evento20th LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education Caribbean Conference for Engineering and Technology, LACCEI 2022 - Boca Raton, Estados Unidos
Duración: 18 jul. 202222 jul. 2022

Serie de la publicación

NombreProceedings of the LACCEI international Multi-conference for Engineering, Education and Technology
Volumen2022-July
ISSN (versión digital)2414-6390

Conferencia

Conferencia20th LACCEI International Multi-Conference for Engineering, Education Caribbean Conference for Engineering and Technology, LACCEI 2022
País/TerritorioEstados Unidos
CiudadBoca Raton
Período18/07/2222/07/22

Palabras clave

  • DMAIC
  • Processes
  • quality of customerservice
  • quality of service

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Propuesta de Mejora de la Calidad del Servicio de un Call Center Mediante la Aplicación de la Metodología DMAIC'. En conjunto forman una huella única.

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