Digital Technology in Higher Education: Exponential Function Case

Edwin Cristian Julián Trujillo, Jorge Luis Vivas-Pachas, Jesús Victoria Flores Salazar

Producción científica: Capítulo del libro/informe/acta de congresoContribución a la conferenciarevisión exhaustiva

Resumen

This study is part of a research project seeking to characterize the mathematical work of higher education students as they engage with the concept of exponential functions within a didactic sequence facilitated by digital technology. Herein, we discuss one of the tasks proposed in the sequence and assess the expected results within the framework of the Mathematical Working Spaces (MWS) theory.

Idioma originalInglés
Título de la publicación alojadaGood Practices and New Perspectives in Information Systems and Technologies - WorldCIST 2024
EditoresÁlvaro Rocha, Hojjat Adeli, Gintautas Dzemyda, Fernando Moreira, Aneta Poniszewska-Maranda
EditorialSpringer Science and Business Media Deutschland GmbH
Páginas131-137
Número de páginas7
ISBN (versión impresa)9783031602238
DOI
EstadoPublicada - 2024
Evento12th World Conference on Information Systems and Technologies, WorldCIST 2024 - Lodz, Polonia
Duración: 26 mar. 202428 mar. 2024

Serie de la publicación

NombreLecture Notes in Networks and Systems
Volumen988 LNNS
ISSN (versión impresa)2367-3370
ISSN (versión digital)2367-3389

Conferencia

Conferencia12th World Conference on Information Systems and Technologies, WorldCIST 2024
País/TerritorioPolonia
CiudadLodz
Período26/03/2428/03/24

Huella

Profundice en los temas de investigación de 'Digital Technology in Higher Education: Exponential Function Case'. En conjunto forman una huella única.

Citar esto